رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طرح نظارتی پایش کالا و خدمات به مدت یک ماه در استان هرمزگان اجرا می‌شود و با گران فروشان، کم فروشان و محتکران برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در طرح نظارتی پایش کالا و خدمات در استان هرمزگان بر همه کالا‌ها به ویژه کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم و خدمات ارائه شده نظارت می‌شود.

قاسمی افزود: این طرح از روز گذشته با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی آغاز شده و به مدت یک ماه نیز ادامه خواهد داشت و با گران فروشان، کم فروشان و محتکران برخورد قانونی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ۱۰۰ بازرس در این طرح فعالیت می‌کنند، گفت: مردم می‌توانند شکایات خود را به سامانه ۱۲۴، ادارات صمت شهرستان‌ها و پایگاه‌های بازرسی سیار مستقر در سطح شهر اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


حسین ایزدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان نیز گفت: در طرح نظارتی پایش کالا و خدمات با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قاطع می‌شود.

ایزدی با اشاره به اینکه اکنون نرخ مصوب تخم مرغ به صورت کیلویی در استان هرمزگان ۱۴۵۰۰ تومان تعیین شده است، افزود: با واحد‌های صنفی که تخم مرغ را به صورت کیلویی عرضه نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

او گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی نیز در استان ۲۹ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۳۵ تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.