سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد;

دستگیری ۴۴۰ سوداگر مرگ از ابتدای امسال تا کنون در ایلام

سردار یاری از دستگیری ۴۴۰ سوداگر مرگ از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در مبارزه با مواد مخدر توفیقی حاصل نخواهد شد،گفت: در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر باید تمام ظرفیت‌های اجتماعی با حساسیت جدی به کارگیری شود تا این پدیده شوم مهار شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان ایلام ، از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۶۲ کیلو گرم مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

او ادامه داد: در همین مدت بیش از ۴۴۰ سوداگر مرگ در عملیات‌های موفق پلیس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

یاری مطرح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته در ۳ عملیات موفق پلیسی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان ، ۱۷ کیلو مواد مخدر در شهرستان آبدانان کشف ، ۶ سوداگر مرگ دستگیر و ۳ دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

او  مصرف مواد مخدر را تهدیدی برای جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: وجود باور‌های غلط در حوزه مواد روان‌گردان ، پایین بودن سطح آگاهی خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان از عواقب سوء مصرف مواد مخدر و عدم آشنایی خانواده‌ها از مهارت‌های زندگی به ‌وی‍ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرایش به مواد مخدر است.

سردار یاری با بیان اینکه شهادت در راه مبارزه با مواد مخدر اوج ایثار کارکنان پلیس است، خاطرنشان شد: شهدای مبارزه با مواد مخدر تاییدی بر عزم جدی پلیس در مسیر مبارزه با این پدیده شوم است و می‌طلبد مردم با گزارش به موقع اخبار در زمینه تهیه و توذیع مواد مخدر پلیس را در این راه همراهی کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.