سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۳ هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید شد

مدیرکارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد گفت: در ۷ ماهه نخست امسال ۲۳ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهنام دادایی مدیرکارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال ۲۳ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شده و پیش‌بینی می‌شود میزان آسفالت تولید شده تا پایان امسال به حدود ۳۵ الی ۴۰ هزار تن افزایش یابد.

او افزود: با استفاده از این میزان آسفالت تولید شده ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده که ارزش ریالی آن بیش از ۸.۵ میلیارد تومان بوده است.


بیشتر بخوانید


دادایی با اشاره به آمادگی کامل اکیپ‌های اجرای آسفالت برای روکش آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر بیان کرد: در صورتی که شهروندان در کوچه‌ها و معابر هیچ‌گونه حفاری نداشته باشند اکیپ‌های این شهرداری آمادگی دارند تا عملیات روکش آسفالت را انجام دهند.

او با اشاره به اهمیت و لزوم نظارت بر کیفیت آسفالت تولید شده، ادامه داد: در راستای نظارت بیشتر بر کیفیت آسفالت تولید شده امسال آزمایشگاه تخصصی در این کارخانه راه‌اندازی و ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات آن هزینه شد تا در صورتی که آسفالت از کیفیت و استاندارد‌های لازم برخوردار نباشد از صورت وضعیت پیمانکار کسر و با وی برخورد قانونی به عمل آید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.