سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ظرفیت تخت‌های بخش ICU بیمارستان شهیدزاده بهبهان

با حضور جمعی از مسئولان دومین بخش ICU بیمارستان شهیدزاده بهبهان با ظرفیت ۱۰ تخت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با همت و پیگیری‌های رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان برای رفع نیاز بیماران بخش مراقبت‌های ویژه و شرایط سخت فعلی بحران کرونا در بهبهان دومین بخش ICU با ظرفیت ۱۰ تخت و تجهیزات کامل پزشکی در بیمارستان شهیدزاده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

قدرت الله شاکر نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان ضمن تقدیر و سپاس از زحمات و پیگیری‌های معاونت درمان در اجرا و افتتاح این بخش ویژه گفت: در شرایط سخت کرونایی و نیاز شدید بیماران نیازمند درمان مراقبت‌های ویژه، دومین بخش ICU بیمارستان شهیدزاده بهبهان به بهره برداری رسید.

او بیان داشت: معاونت درمان نیز در خصوص این بخش و شرایط ویژه افتتاح آن با توجه به کمبود شدید تخت‌های ویژه ICU و حجم زیاد تعداد بیماران نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هم در شهرستان و ارجاع بیماران از شهر‌های آغاجاری، بهمئی، امیدیه و حتی دیلم و گناوه توضیحاتی ارایه کرد.

همچنین مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و سپاس از زحمات همه پرسنل بهداشت و درمان که در این شرایط سخت همچنان در ارایه خدمت به بیماران نیازمند درمان همانند روز اول ادای وظیفه می‌کنند بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در پیگیری امور درمان و ارایه خدمات بیشتر به مردم شهر‌های بهبهان و آغاجاری در کنار مدیریت و پرسنل دانشکده علوم پزشکی باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.