سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق دوچرخه های مردم کرمان در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۱۸ فقره سرقت دوچرخه به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک سارق در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در حاشیه غربی شهر کرمان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با انجام یکسری کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند.

او با اشاره به کشف دوچرخه‌های مسروقه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ۱۸ فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در شهر کرمان اعتراف کرد.

سرهنگ فداء تاکیدکرد: مدیران و صاحبان مجتمع‌های مسکونی ضمن تجهیز پارکینگ مجتمع مسکونی خود به دوربین مدار بسته ،به بسته بودن درب مجتمع‌های خود پس از خروج توجه کرده و دوچرخه و موتورسیکلت خود را در داخل پارکنیگ قفل کنند.

او به خانواده‌ها توصیه کرد به فرزندان خود نیز آموزش دهند که دوچرخه خود را بدون قفل در معابر و پارکینگ مجتمع‌ها رها نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به ارزش یک میلیارد ریالی دوچرخه‌های کشف شده، از مالباختگان خواست: جهت شناسایی دوچرخه خود با رعایت دستور العمل های بهداشتی به کلانتری ۱۱ بازار مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.