سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ آبان سال ۹۹؛

کشف ۱۶ فقره سرقت در گلوگاه/ کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی در سوادکوه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۷ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۷ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۶ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ اسماعیل حسن زاده گفت: با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و احشام اعتراف کرد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


بیشتر بخوانید


کشف ۵ کیلو گرم تریاک از سوی پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر به شهرستان نکا توسط عامل افیونی، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان و انجام تحقیقات گسترده، موفق به شناسایی محل تردد این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: با هماهنگی قضائی، متهم در عملیات موفقیت آمیز پلیسی در حالی که با یک دستگاه خودرو وانت قصد جابجایی مواد مخدر را داشت دستگیر و ۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر حد و مرز ندارد و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

دستگیری سارق خودرو در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت ۲ دستگاه خودروی پراید در شهرستان سوادکوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با تقویت گشت‌های انتظامی و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، سرانجام ماموران گشت کلانتری ۱۱ پل سفید خودرو‌های مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران یکی از خودرو‌ها را که بدون سرنشین و بدون صاحب در یکی از خیابان‌های شهر رها شده بود، کشف کردند و خودروی سرقتی دیگر را هنگام تردد در یکی از خیابان‌های شهر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف کردند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: در این عملیات سارق خودرو دستگیر شد و در بازجویی‌های فنی به سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودروف وسایل نقلیه خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.