مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۹ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۹ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق قطعات داخل خودرو با ۲۱ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی قطعات خودرو و کابل برق در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی بابل سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسینی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به ۲۱ فقره سرقت قطعات داخل خودرو و کابل برق شهری در آن شهرستان اعتراف کرد.

او از دستگیری یک همدست متهم نیز در ادامه این عملیات خبر داد. 

دستگیری ۱۷ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه استحفاظی بخش انتظامی هولار به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ متهم به سرقت، ۱۸ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و ۵۳ نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور گفت: در اجرای این طرح بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر، ۷ تن چوب قاچاق، ۶ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک دستگاه موتور سیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

او در پایان از توقیف ۴۱ خودرو و ۱۷ موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد.

دستگیری ۲ سارق سیم برق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ اکبری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در تحقیقات پلیسی به ۵ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.