سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام بیان کرد؛

نقش ارزش‌های اخلاقی و معارف اسلامی در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی

سرهنگ آزادی گفت: ارزش‌های اخلاقی و معارف اسلامی در کاهش جرائم وآسیب‌های اجتماعی نقش کلیدی و محوری دارند.

سرهنگ باقر آزادی معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام، درگفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با بیان اینکه معنویت و اخلاق از ویژگی بارز کارکنان ناجا است، گفت: این دو مقوله همدلی و همراهی لایه‌های مختلف اجتماعی مردم و پلیس را تقویت کرده، و قطعا اعتماد بین مردم و پلیس نیز ارتقاء پیدا می‌کند.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی انتظامی استان، افزود : اعتماد مردم به این نیروی خدمتگزار مهمترین راه موفقیت پلیس در انجام ماموریت‌های محوله است که امروز با یاری خداوند این اعتماد و خودباوری در جامعه نهادینه شده است.

او اضافه کرد : تقویت روحیه دین باوری و ارزش‌های اخلاقی، عامل بسیار مهمی برای کنترل جرائم وآسیب‌های اجتماعی است.

 معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام بیان کرد : نیروی انتظامی بعنوان متولی حفظ نظم وامنیت عمومی، در راستای منویات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" تلاش می‌کند، با بهره گیری از ظرفیت موثر روحانیون و کارشناسان مذهبی جرائم و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

سرهنگ آزادی در بخش دیگری از سخنان خود، توسعه فرهنگ صیانت، خود مراقبتی و احساس مسئولیت نسبت به خود و دیگران را در مأموریت‌های ناجا مهم عنوان کرد و با اشاره به شاخصه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی گفت: انسجام و هماهنگی، انعطاف و نوآوری، پویایی و کارآمدی، همراهی وهمدلی، پاسخگویی به مردم وبهره‌مند از دانش و فناوری، از شاخصه‌های مهم نیروی خدمتگزار پلیس جامعه اسلامی است.

او درخاتمه با تاکید بر نقش مهم نیروی انتظامی بر امر به معروف ونهی از منکر، اضافه کرد : ما باید قدر و ارزش این جایگاه را بدانیم و خود را در حصار تقوا قرار داده تا به تحقق شعار نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی برسانیم.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.