سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره «دختران، خانواده، گذر از کرونا» در کرمان

کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی و هنری «دختران، خانواده، گذر از کرونا» ویژه دانش آموزان دختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پروین سلاجقه، کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: جشنواره فرهنگی و هنری، «دختران، خانواده ، گذر از کرونا»، با هدف هویت یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضایی سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده ویژه دانش آموزان دختر با همکاری وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اجرا می‌شود.

او افزود: تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش آموز، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پسا کرونا و انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب از نقش دختران و خانواده در دوران کرونا از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

سلاجقه تصریح کرد: دانش آموزان دختر با عضویت در کانال جشنواره در شبکه شاد به آدرس @dokhtaraneemrooz، می‌توانند آثار تولیدی خود را حداکثر تا ۱۷ دی ماه ۹۹ به دبیرخانه‌های مشخص شده هر بخش ارسال کنند.

کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان به صورت مجازی و همزمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.