سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی شهادت سردار صحرائی

استاندار مازندران در پی شهادت سردار رمضان صحرائی پیام تسلیتی صادر کرد. ‎

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز سردار سرتیپ پاسدار شهید رمضان صحرائی، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎


بیشتر بخوانید


متن پیام تسلیت استاندار مازندران به شرح زیر است:

یکی  دیگر از خیل عاشقان آقااباعبدالله الحسین (ع) و فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت سربلند ایران اسلامی  و یکی از فرماندهان ارشد هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

عروج ملکوتی جانباز گرانقدر و فرمانده رشید سپاه اسلام؛ سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید حاج رمضان صحرائی؛ باعث غم و اندوه فراوان اینجانب و همه‌ی دلدادگان خانواده معظم شهدا و ایثارگران شد.

شهادت والاترین مسیر پیوستن به معبود بی همتاست که شهدا با عبور از این گذرگاه خطیر و درخشان، به بقا و حیات جاودانه دست می‌یابند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان می‌آورند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی (ع) را با خون خود تضمین می‌نمایند تا راه سلحشوری و ایثار و شجاعت را به ما بیاموزند.

عروج عارفانه جانباز صبور و مقاوم، سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج رمضان صحرائی که با وجود هفتاد درصد جانبازی و سال‌های طولانی، تحمل آثار زیانبار حاصل از جنگ، درراه صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی مجاهدت نمود و هیچ‌گاه از تلاش برای خدمت و فداکاری برای ملت شهیدپرور ایران بازنایستاد را  به محضر امام زمان (عج)؛ مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده محترم آن رهرو راه حق، مردم مومن و شهیدپرور مازندران و شهرستان بهشهر تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند قادر متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت، مغفرت و رضوان الهی و برای بازماندگان، دوستان؛ همرزمان و همسنگران، صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.