نماینده ولی فقیه در مازندران در پی درگذشت خطیب گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عقیل محمدپور زرومی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در پی در گذشت خطیب گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عقیل محمدپور زرومی پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت خطیب گرانقدر، روحانی پاک نهاد حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعقیل محمدپور زرومی موجب تاثر و تالم این جانب شد.

آن عالم بزرگوار در طول حیات بابرکت خویش همواره در پی ارشاد و تربیت عاشقان به خاندان عصمت و طهارت (ع) و از فضلای گرانقدر استان در جوار بارگاه هشتمین امام همام علی ابن موسی الرضا (ع) به شمار می‌رفت.

اینجانب این ضایعه را به جامعه روحانیت، وعاظ و اهالی منطقه بالاخص بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده از خدای سبحان علو درجات آن عزیز را مسئلت دارم.

خطیب شهیر مازندرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عقیل محمدپور زرومی که سالیان متمادی در استان‌های خراسان رضوی و مازندران عمر خود را صرف خدمت به مردم، دین و تبلیغ مکتب امام جعفر صادق (ع) سپری کرده بود روز جمعه ۲۷ تیرماه بعلت عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و پیکرش نیز در زادگاهش روستای زروم نکا بخاک سپرده شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار