سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برومند: فکری یکی از مهره‌های با ارزش استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم قبل از شروع لیگ برتر ایران توضیحاتی را بیان کرد.

پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط استقلال پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: شروع لیگ برتر را به کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم استقلال با موفقیت و شرایط خوب لیگ را شروع کند.

برومند گفت: استقلال نمی‌تواند از بازیکن‌های جدید خود استفاده کند این موضوع ضرر زیادی به استقلال وارد می‌کند. من دلیل این موضوع را نمی‌دانم، اما امیدوارم شرایط برای بازی‌های بعدی این گونه نباشد.

برومند درباره مربیگری محمود فکری و کادرفنی او در استقلال عنون کرد: فکری یکی از مهره‌های با ارزش تیم استقلال است. باید به او کمک کنیم و یک اتحاد و همدلی را به وجود آوریم که از فکری حمایت شود. درباره کادرفنی استقلال من اطلاعاتی ندارم، اما برای تمام مربیان استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

برومند درباره مدیریت باشگاه استقلال عنوان کرد: من از خلیل زاده ممنونم که توانست خیلی از مشکلات باشگاه استقلال را حل کند و تیم را به شرایط خوب کنونی برساند، مشکلاتی که افرادی که مدعی بودند نتوانستند آن را حل کنند.

برومند درباره موفقیت احتمالی تیم فوتبال استقلال در این فصل گفت: خوشحال می‌شوم اگر امسال استقلال موفق شود، اما هنوز چیزی مشخص نیست. استقلال شخصیت قهرمانی نفرات لازم را دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.