سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری، سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بالاخره با پیگیری‌های انجام شده، شب گذشته وکیل وینفرد شفر تاییدیه پول‌های واریزی به حساب سرمربی اسبق استقلال را به فیفا ارسال کرد. البته ما شرمنده هواداران هستیم که کار‌ها با کندی پیش رفت، اما در این مورد، تمام واریزی‌ها از چند روز قبل انجام شده بود. یعنی همزمان با پرداخت بدهی‌های باشگاه به جباروف و تیم پاختاکور ازبکستان، پول شفر نیز پرداخت شد، اما به دلیل برخی مشکلات، تاییدیه خیلی دیر به ما رسید.

او گفت: شفر انتظار داشت در همین مرحله مطالبات مربوط به پسرش هم پرداخت شود که به خاطر رای فیفا به نفع استقلال و نیز در نظر گرفتن منافع باشگاه، این کار را نکردیم. البته اخبار ضد و نقیضی هم به ما رسیده که برخی افراد درصدد تحریک سرمربی اسبق استقلال بودند تا مانع صدور تاییدیه شوند که امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد.

نظری ادامه داد: تمام تیم مدیریتی باشگاه برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسیج شدند و حتی خبر دارم خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره، برای فیصله دادن به این ماجرا شب گذشته در راه بازگشت از سفر بود. هوادار حق دارد نگران باشد و گاهی ممکن است هوادار به دلیل همین نگرانی، حرف‌هایی هم بزند که به مذاق هیئت مدیره و مدیران باشگاه خوش نیاید. البته هرگز توهین را تایید نمی‌کنم، اما برای نگرانی هوادار احترام قائلم و باید تاکید کنم ما در انجام وظیفه کوتاهی نکرده ایم و تلاش کردیم هواداران و عاشقان استقلال را از نگرانی در بیاوریم.

حجت نظری در پایان گفت: باتوجه به اینکه تاییدیه شفر دیر به دست ما رسید، امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت نامه فیفا برای باز شدن پنجره را دریافت کنیم تا قرارداد‌های جدید ثبت و از بازیکنان جدید استفاده کنیم. چیزی که مهم است آمادگی بالای تیم و برنامه‌ریزی‌های خوب کادر فنی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۱:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
اینا فکر کردن همه مثل خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
هواداران کیسه کش خودتون بودن داشتن میرفتن تو پیج AFC دستشون خورده یه جا دیگه رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
اره برو پیگیری کن ببین کدوم کیسه کشا ایمیل زدن به شوفر و تحریکش کردن :))))))))))))))))))))
آخرین اخبار