سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کسب نتیجه تساوی ناراحت هستم / بازیکنان باید تا آخرین لحظه برای نام فولاد بجنگند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از کسب این نتیجه رضایت ندارم، و به بازیکنان تذکر می‌دهم در حد نام فولاد تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار با ذوب آهن گفت: می‌دانستیم شرایط تیم‌ها در بازی اول به‌دلیل تغییرات زیاد، برای حریف ناشناخته است، به‌خاطر بازی خارج از خانه شرایطمان سخت‌تر بود.
او ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم گلزنی کنیم، جریان بازی تحت کنترل‌مان بود؛ چند موقعیت مناسب را نیز از دست دادیم.

او به بازیکنان تذکر داد که در حد نام فولاد تلاش کنند و اظهار کرد: نکته مهم این است که بازیکنان هنوز به ذهنیت حضور در تیم فولاد نرسیده‌اند. به بازیکنان تذکر می‌دهم اینجا فولاد خوزستان است و به اندازه نام باشگاه تا آخرین لحظه باید برای لباس و هواداران بجنگند و شرایط به‌نحوی نباشد که بازی برده عوض شود و تحت فشار قرار بگیریم.

سرمربی فولاددر خصوص نتیجه تساوی دیدار گفت: از این تساوی ناراحت هستم و باید بازی را در همان نیمه اول تمام می‌کردیم؛ اما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های پیش‌رو راه بهتری را طی کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان جذب شده باید به تیم کمک کنند تا هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و در هر مسابقه پیشرفت کنیم.

نکونام در پایان بیان کرد: باید روحیه مبارزه‌طلبی را داشته باشیم؛ چیزی که اهمیت دارد جایگاه فولاد در انتهای فصل است، دیدگاه ما یک مسیر طولانی و موفق در تمامی مسابقات است و باید قطعا نسبت به سال گذشته بهتر شویم.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.