سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال بیش از ۱۵۰ اثر ادبی به جشنواره ملی نماز

معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نماز، نیایش و کرونا ارسال و مهلت ارسال آثار تا پایان آبان تمدید شده است.

حجت الاسلام اصغر شاهرخی معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: جشنواره ملی، فرهنگی و هنری نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت از ۱۵ شهریور ۹۹ شروع به کار کرده است مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان تمدید شد.

او با اشاره به محور‌های جشنواره گفت: استعانت از صبر و نماز، کرونا و ایثارگری مدافعان سلامت، کرونا ارتباطات اجتماعی و عبور از بحران، کرونا توسل و نیایش و همچنین کرونا توکل و امید به آینده از محور‌های این جشنواره ملی است.

شاهرخی تصریح کرد: جشنواره ملی نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت در ۲ بخش ادبی و هنری و در هشت رشته عکس، انیمیشن، نقاشی، کلیپ، شعر، خاطره و دل‌نوشته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: در روز‌هایی که همه‌گیری کرونا موجب افسردگی و ترس برخی افراد شده است، مقام معظم رهبری به نیایش و ارتباط با خداوند بسیار توصیه و سفارش کرده اند چرا که نماز و نیایش، هم از بُعد آرامش روح و روان جامعه و هم از بُعد معنوی و تکوینی تاثیرات فراوانی بر فرد و جامعه دارد.

او با اشاره تمدید مهلت ارسال آثار تولیدی داوطلبان تا ۳۰ آبان افزود: داوطلبان آثار خود را به آدرس وب سایت WWW.jiroft.nahad.ir و یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس niyayeshfestival@gmail.com ارسال کنند.

معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر از داوطلبان استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

شاهرخی گفت: آثار برگزیده این جشنواره در بخش ادبی پس از اختتامیه در قالب کتاب به چاپ خواهند رسید.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.