سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت ۱۰ تیم بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در بروجن

فرماندار بروجن، از نظارت ۱۰ تیم بر روند اجرای اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن اظهار داشت: از ابتدای آغاز اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا از ۱۰ آبان ماه، ۱۰ تیم قرارگاهی برای نظارت بر اجرای این طرح در شهرستان بروجن تشکیل و فعال شد.

او افزود: این تیم‌ها در شش شهر، سه بخش و مرکز شهرستان بروجن با عضویت کارشناسان صنعت، معدن و تجارت، ستاد تنظیم بازار، فرمانداری و بسیج و با کمک شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی بر روند اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در بازار، دستگاه‌های اجرایی و سایر مراکز جمعیتی نظارت دقیق دارند.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: ۸۲ درصد جمعیت شهرستان بروجن شهری و ۱۸ درصد روستایی است و همین عامل باعث تراکم بالای جمعیتی در این شهرستان و افزایش شیوع ویروس کرونا شده است.

او ادامه داد: قرار گرفتن شهرستان بروجن در مسیر ترانزیتی استان‌های فلات مرکزی ایران به استان‌های جنوب غرب و جنوبی کشور و همچنین ارتباط گسترده مردم این شهرستان با استان‌های اصفهان، خوزستان، تهران و قم وضعیت شیوع ویروس کرونا را تشدید کرده است.

ملکی گفت: اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به مدت دو هفته تصمیم سنجیده و مطلوبی است، اما با لغو این طرح برای گروه‌های شغلی شماره دو، متاسفانه وضعیت به همان شرایط سابق بازگشت.

او افزود: گروه‌های شغلی سه و چهار پیش از تصویب اعمال دو هفته‌ای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به‌طور نسبی و یا کامل تعطیل بودند.

ملکی اضافه کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان بروجن مطلوب است.

او با اشاره به انجام روزانه ۱۰۰ مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان بروجن افزود: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون شش هزار نمونه در این شهرستان گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.