سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیماران کرونایی درگز با کمبود دستگاه اکسیژن ساز مواجهند

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز در استان خراسان رضوی گفت: دستگاه اکسیژن ساز از کمبود‌های پزشکی درگز در درمان بیماران کرونایی است که با حمایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به زودی تامین خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز در استان خراسان رضوی گفت: درگز یکی از شهرستان‌های فوق بحرانی از نظر ابتلا به ویروس کرونا معرفی شده است.

او افزود: در هفته‌های اخیر تعداد مبتلایان و بستری شدگان ویروس کرونا و تعداد فوت شدگان ناشی از این بیماری در درگز افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز ادامه داد: در حال حاضر هشت بیمار کرونایی در بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام خمینی (ره) درگز بستری هستند و دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان دچار فرسودگی است.

سلیمی بیان کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده با حمایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به زودی دستگاه اکسیژن ساز جدید در این بیمارستان فعال می‌شود.

او تصریح کرد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد در پی فرهنگ سازی و آموزش‌های ارائه شده هم اکنون افزون بر ۹۰ درصد مردم درگز از ماسک استفاده می‌کنند و با رعایت اصول بهداشتی شاهد کاهش مبتلایان و کنترل این بیماری در هفته‌های آینده خواهیم بود.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.