سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث چهارشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری ۱۲۴ سارق و فروشنده موادمخدر در اهواز

حوادث امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری ۱۲۴ سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: همواره طرح‌های انتظامی مختلف پلیس شهرستان با بهره گیری از تمام توان و تجهیزات با قوت تمام در همه نقاط جرم خیز سطح شهر اهواز تداوم داشته که طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز باهدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح غیر مجاز در شهرستان اهواز به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح ۳ قبضه سلاح غیر مجاز، تعداد ۳۸ عدد مهمات، ۶ فقره تیر اندازی کشف و ۱۲۸ دستگاه خودرو و ۱۰۴ دستگاه موتور سیکلت توقیف شدند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۱۲۴ نفر مجرم و سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هما هنگی با مرجع قضائی در چندین عملیات در مخفگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به دستگیری ۱۲۴ سارق در هفته اول آبان ماه تصریح کرد: در اعترافات سارقان، ۲۹۰ فقره انواع سرقت اعم از سرقت منزل، کیف قاپی، سرقت گوشی تلفن همراه و اماکن خصوصی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر در ۶ نقطه آلوده با هماهنگی مرجع قضائی به صورت ضربتی اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح ۳۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند و مقدار ۷۳۰ گرم انواع مواد مخدر و ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس با جدیت و قاطعیت طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده را به صورت مستمر اجرا می‌کند و از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه مواد مخدر از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

پلیس، سارق حرفه‌ای منازل در اندیمشک را دستگیر کرد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ابزار و شیرآلات منازل نیمه کاره و درحال احداث برخی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دسنگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یک سارق حرفه‌ای منازل در حال احداث را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف ۲ دستگاه کنتور آب و تعدادی شیرآلات ساختمانی از مخفیگاه متهم افزود: سارق مزبور در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های درحال احداث اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.