سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از همه امکانات برای کمک به کادر درمان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تجهیزات و امکانات لازم را برای کمک به کادر درمان، پزشکان و پرستاران به کار بستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان گچساران سفر کرد و علاوه بر حضور در نشست اضطراری ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تصمیمات و تمهیدات لازم را اتخاذ و دستورات لازم برای رفع نیازمندی‌ها و مشکلات بهداشت و درمان و تجهیزات بیمارستانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان را صادر کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این سفر  با حضور در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان، از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی تقدیر کرد و کادر درمان و بهداشت را حافظان و خط مقدم سلامت مردم خواند و افزود: همه تجهیزات و امکانات لازم برای کمک به کادر درمان، پزشکان و پرستاران به کار بستیم.

او  با اشاره به ازدحام جمعیت در مطب پزشکان گفت: باید از این به بعد نوبت دهی پزشکان اینترنتی شود.
 
کلانتری با اشاره به زیر ساخت‌های خوب درمانی در گچساران افزود: هم اکنون سه بیمارستان با ۳۰۴ تخت در گچساران به مردم خدمات رسانی می‌کند.

استاندار با قدر دانی از تلاش‌های صدا و سیما در اطلاع رسانی به مردم در مورد راه‌های مقابله با بیماری کرونا افزود: باید از ظرفیت سایت‌های محلی فضای مجازی و تبلیغات محیطی برای آگاه سازی مردم استفاده کرد.
 
کلانتری افزود: باید با ناقضان مصوبات کرونا بشدت برخورد شود

یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: مشکل کمبود پزشک متخصص در گچساران برطرف شده و چند پزشک متخصص عفونی به کادر درمان این شهرستان اضافه شدند.
 
یزدانپناه افزود: به زودی مخزن بزرگ اکسیژن بیمارستان شهید رجایی نصب می شود و تعدادی وینتیلاتور، دی سی شوک و تجهیزات فردی نیز به بیمارستان تحویل داده شد.
 
علی خوانپایه فرماندار گچساران نیز گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت‌های بازار در این شهرستان یک هفته دیگر تمدید شد.
 
غلامیان رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران هم گفت: تا کنون ۶۰ نفر براثر این بیماری در گچساران فوت کردند.

حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران هم گفت: از ابتدای این بیماری تاکنون دو هزار و ۷۸۲ بیمار کرونایی در این بیمارستان پذیرش که هزارو ۱۱۸ نفر بستری شدند.
 
خانم دکتر گرجی رئیس بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه نیز گفت: در صورت نیاز یک بخش این بیمارستان در اختبار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.