سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی در روز‌های سخت همواره در کنار انقلاب و کشور بوده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت : بسیج در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی در روز‌های سخت همواره در کنار انقلاب و کشور بوده و با آمادگی کامل در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی را حضور مردم در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و گفت : بسیج که به دستور و فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت در روز‌های سخت همواره برای دفاع از ایران اسلامی مقاومت و ایستادگی کرده است و این نهاد مردمی ضمن تلاش برای حفظ و صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در دیگر عرصه‌ها نیز همواره آماده کمک به توسعه و آبادنی کشور است.

او بسیج را به معنای روحیه انقلابی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و کیان ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم سرمایه اصلی کشور هستند و مردم علیرغم توطئه‌های دشمنان همواره حضور خود را در صحنه‌های مختلف برای پاسداری از ایران اسلامی به نمایش گذاشته اند.

خوش اقبال ادامه داد: انقلاب اسلامی با خون بسیاری از جوانان این مرز و بوم بدست آمده لذا ما وظیفه داریم که با تمام وجود از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کنیم و با مقاومت و ایستادگی مانع از اجرای برنامه‌های شوم دشمنان علیه کشور ایران شویم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.