سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ آغاز عملیات اجرایی موزه مرکزی اوز

کلنگ موزه مرکزی اوز با حضور نماینده مجلس، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیر و اعضای موزه مردم شناسی و جمعی ازمسئولین و مردم اوز، زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شریف بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی اوز در مراسم کلنگ زنی این موزه، گفت: با همکاری فرماندار، نماینده مجلس، شهردار، اداره کل راه و شهرسازی و خیر نیک اندیش عبدالرزاق بنار این مجموعه ساخته می‌شود.

او، بیان کرد: نیکوکار این طرح از اعضای انجمن خیریه اهل سنت بندرعباس بوده که  هزینه این طرح بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

در مراسم کلنگ زنی این موزه، علیپور فرماندار اوز، تصریح کرد: موزه سلایق، فرهنگ و تاریخ مردم را نشان می‌دهد که ضمن تشکر از نیکوکار این طرح از پیگیری‌های مدیر موزه مردم شناسی قدردانی کرد.

حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس با تشکر از خیران، اوز را شهری فرهنگی دانست که خدمات فرهنگی آن در کشور زبانزد است و آمادگی خود را برای همکاری در ساخت این طرح اعلام کرد.

مسعود کراماتی شهردار نیز ادامه داد: در این مجموعه که به نام پارک مشاهیر نام گذاری شده، بخشی برای ساخت موزه اختصاص داده شده است.

این موزه با زیر بنای ۷۰۰ متر مربع و در ۲ طبقه با مشارکت عبدالرزاق بنار و موزه مردم شناشی اوز در پارک مشاهیر واقع در بولوار نبی اکرم ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.