سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث:

کشف ۱۲ تن پیاز احتکار شده در اسلام آبادغرب/شروع محدودیت‌های ترافیکی کرونا

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: ۱۲ تن پیاز احتکاری در اسلام آبادغرب کشف و ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یاری فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی شهرستان مبنی بر احتکار مقدار زیادی پیاز در یک منزل مسکونی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب پس از شناسایی منزل مورد نظر و با هماهنگی دستگاه قضایی نسبت به بازرسی از محل اقدام کردند که در این بازرسی ۴۰۰ کیسه پیاز به وزن ۱۲ تن کشف شد.

او ارزش این محموله را ۷۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند .

محدودیت‌های ترافیکی کرونا از ساعت ۱۲ امروز آغاز می شود

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از شروع محدودیت‌های ترافیکی کرونا از ساعت ۱۲ امروز (۱۲ آبان) خبر داد.

 محمد حیدری در تشریح جزییات طرح محدودیت‌های ترافیکی ابلاغی از سوی وزرات کشور گفت: طبق ابلاغ صورت گرفته از ساعت ۱۲ امروز (۱۲ آبان) تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۶ آبان) محدودیت‌های تردد در ۲۵ استان کشور از جمله کرمانشاه اعمال می‌شود.

او افزود: بر اساس این محدودیت‌های ابلاغی، ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به استان در بازه زمانی اعلام شده ممنوع خواهد بود، همچنین خروج هرگونه خودرو با پلاک بومی از استان نیز در این مدت ممنوع است.

او ادامه داد: علاوه بر این، در داخل استان هم خروج هرگونه خودرو با پلاک بومی از مرکز استان (شهرستان کرمانشاه) ممنوع بوده و ورود هرگونه خودرو با پلاک بومی استان به شهرستان کرمانشاه هم ممنوع است.

حیدری گفت: خودرو‌های امدادی، انتظامی، درمانی، خدماتی، خودرو‌های عمومی حمل کالا و مسافر از این محدودیت‌ها مستثنی بوده و تردد برای آن‌ها آزاد است.

او افزود: در حال حاضر اکیپ‌های پلیس راه به همراه راهداری، انتظامی و هلال احمر در چهار نقطه استان از جمله مقابل پلیس راه کرمانشاه-همدان، ورودی کرمانشاه از سمت سنندج، محور کرمانشاه-خسروی و انتهای شهرک دولت آباد به سمت کوزران مستقر شده و بر تردد خودرو‌ها نظارت دارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: متخلفین در این طرح ضمن برگشت به استان‌ها و شهرستان‌های مبدا، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

حیدری با اشاره به شرایط نامطلوب کرونا در کشور و استان کرمانشاه گفت: این قوانین برای حفظ سلامت و جان افراد است و در نوروز نتایج مثبت آن را شاهد بودیم و امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها ظرف روز‌های آینده شاهد کاهش آمار مبتلایان کرونا باشیم.

او از همه افراد خواست که به قوانین احترام گذاشته و برای حفظ سلامت و جان خود و دیگران از تردد در این چند روزه خودداری کنند .

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲ تن و ۲۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

عنایت فلاحی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۵ کیسه کودشیمیایی به وزن ۲ تن و ۲۵۰ کیلوگرم کشف شد.

فلاحی از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۳ کیلو گرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی کنگاور در ادامه از کشف ۳ کیلوگرم ماده مخدر تریاک با تلاش ماموران پلیس و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد.

او افزود: ماموران انتظامی کنگاور حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک و نسبت و بازرسی از آن اقدام کردند.

فلاحی با اشاره به کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲۷ راس گوساله قاچاق در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۲۷ راس گوساله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

هوشنگ مبارکی گفت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر اینکه چند قاچاقچی در حال انتقال تعدادی گوساله به سمت مرز برای خروج از کشور هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: گروهی از کاراگاهان پلیس آگاهی جوانرود به سرعت در محل حاضر و نسبت به توقیف ۲۷ راس گوساله قاچاق که طبق نطر کارشناسان ارزش آن به ۴ میلیارد ریال می‌رسید اقدام کردند.

مبارکی افزود: در این راستا ۲ قاچاقچی نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

۱۷۶  راس دام قاچاق در "پاوه" کشف شد

فرمانده انتظامی "پاوه" گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان، ۱۷۶ راس دام قاچاق شامل ۱۷۳ راس گوسفند و ۳ راس بز به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

حیدر حق جویان افزود: پس از اطلاع پلیس "پاوه" از جابه جایی احشام توسط قاچاقچیان در ارتفاعات روستای "گلال" به سمت ارتفاعات روستای "دشه" رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا تیمی از ماموران به محل اعزام و در عملیاتی گسترده موفق به کشف ۱۷۳ راس گوسفند و ۳ راس بز شدند.

فرمانده انتظامی "پاوه" با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق کشف شده به ۴ میلیارد ریال می‌رسد، از شناسایی ۴ قاچاقچی متواری خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.