سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع «کشاورز کارت» ۲۰ میلیون تومانی در بین کشاورزان

بانک کشاورزی به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی موردنیاز «کشاورز کارت» ۲۰ میلیون تومانی در اختیار ذینفعان این بخش قرار می‌دهد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بانک کشاورزی به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی موردنیاز برای افزایش تولید محصولات راهبردی کشاورزی، «کشاورز کارت» ۲۰ میلیون تومانی را باهدف خرید نهاده‌های کشاورزی در اختیار ذینفعان این بخش قرار می‌دهد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در اجرای تفاهم نامه منعقده بین بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شده است؛ ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و در قالب کارت‌هایی تا سقف ۲۰ میلیون تومان در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

فرشاد صابری افزود: این کارت صرفا برای خرید کود و سم موردنیاز کشاورزان (محصولات راهبردی کشاورزی) شارژ شده و قابلیت استفاده در بیش از سه هزار پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.

او ادامه داد: کارمزد این تسهیلات ١٢ درصد در سال است و چک‌های برگشتی و بدهی سررسید احتمالی کشاورزان مانع از صدور و اعطای کشاورز کارت نخواهد شد.

صابری گفت: متقاضیان دریافت کشاورزکارت می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی به آدرس www.cita.maj.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.