سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۵۱۵ دانشجو و دانش‌آموز نخبه مورد حمایت کمیته امداد البرز

۵۱۵ دانشجو و دانش آموز نخبه مورد حمایت کمیته امداد البرز در بخش‌های علمی، تحصیلی، ورزشی فرهنگی، هنری، قرآنی و ثبت اختراع شناسایی شدند.

رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که ۴۰۷ نفر از نخبگان مددجوی شناسایی شده این نهاد دانش‌آموز و ۱۰۸ نفر دانشجو هستند، گفت: نخبه‌های شناسایی‌شده برای پرورش استعداد و آمادگی برای ورود به بازار کار به مرکز نیکوکاری فرهنگ، هنر و رسانه معرفی می‌شوند که در این مرکز آموزش‌های تخصص برای این افراد در نظر گرفته‌شده است.

 معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز افزود: مددجویان دارای اختراعات با کد ثبت، رتبه‌های برتر کنکور سراسر، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه‌های برتر جشنواره‌ها و مسابقات علمی خوارزمی، رازی و جابر بن حیان و دانش آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان از دیگر مددجویان نخبه شناسایی‌شده هستند.

البرزی بابیان این که تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض در اختیار نخبگان مددجو قرار می‌گیرد، گفت: اعطای تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض، پرداخت‌های تشویقی ازجمله خدماتی است که کمیته امداد اعطا می‌کند.

او افزود: علاوه بر پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان موردحمایت استان، به تمام نخبه‌های شناسایی‌شده مبالغی نیز به‌صورت تشویقی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.