سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۱۸۰واحد صنفی دلفان

فرماندار دلفان گفت: ۱۸۰ واحد صنفی شهرستان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه ‌های بهداشتی مقابله با کرونا شناسایی و پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حشمت بهمنی ،فرماندار دلفان روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار دلفان اظهار داشت : واحد‌های متخلف  از ابتدای شیوع ویروس در شهرستان شناسایی شده‌اند و چنانچه مابقی اصناف پرخطر نیز نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی‌توجه باشند برخورد لازم در قبال آنان صورت می‌گیرد.

او با اشاره به تشدید نظارت بر بازار و واحد‌های صنفی دلفان ادامه داد: در حال حاضر وضعیت بازار شهرستان و تامین کالا‌های اساسی بسیار مطلوب است و مردم می‌توانند اقلام ضروری خود را با قیمت مصوب دولتی از فروشگاه‌های متعبر خریداری کنند.

فرماندار دلفان گفت: باتوجه به اینکه استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی، راهکار جدی و مورد تاکید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است شهروندان می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌ها ماسک را به قیمت هر عدد یک هزار و ۳۰۰ تومان خریداری نمایند.

بهمنی گفت: تحریم و کرونا، اقتصاد مملکت را دچار چالش جدی کرده است و برخی افراد فرصت‌طلب نیز در این شرایط اقدام به احتکار و گرانفروشی می‌کنند که باید شناسایی و جریمه شوند.

او  ادامه داد: باتوجه به شرایط فوق حاد کرونا و وضعیت قرمز شهرستان دلفان، نظارت بر فعالیت اصناف و تعطیلی بازار به صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.