سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش بیماران غیر اورژانسی از ۱۴ آبان لغو شد

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: با توجه به روند افزایشی آمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در کرمانشاه، پذیرش و بستری بیماران غیر اورژانسی از ۱۴ آبان لغو خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام بیدهندی رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: با توجه به مصوبه امروز (۱۱ آبان ماه) ستاد کرونای استان و با توجه به روند افزایشی آمار بستری شدگان کرونا در روز‌های اخیر و نیاز به آماده سازی بخش‌های بیشتر برای پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹، از تاریخ چهارشنبه ۱۴ آبان پذیرش و بستری تمامی بیماران غیر اورژانسی و همچنین اعمال جراحی الکتیو در بیمارستان امام رضا (ع) لغو خواهد شد.

او افزود: از گروه‌های آموزشی می‌خواهم از ارجاع بیماران الکتیو از تاریخ ذکر شده تا اطلاع ثانوی خودداری نموده و بیماران را جهت دریافت خدمات، طبق هماهنگی‌های انجام شده به دیگر بیمارستان‌ها ارجاع دهند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بیان کرد: برای مثال بیماران گروه مغز و اعصاب به بیمارستان آیت الله طالقانی، بیماران زنان و کودکان به بیمارستان‌های معتضدی و دکتر محمد کرمانشاهی ارجاع می‌شوند تا فضای بستری بیشتری در بیمارستان امام رضا (ع) به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یابد.

بیدهندی ادامه داد: کماکان پذیرش بیماران اورژانسی در بیمارستان امام رضا (ع) برای گروه‌های مختلف آموزشی طبق روال قبل به قوت خود باقی است و از گروه‌های مختلف آموزشی می‌خواهم در این زمینه مانند همیشه همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.