سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۵ کرمان:

اهانت به ساحت پیامبر(ص) توهین به انسانیت است

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۵ کرمان با تأکید بر اتحاد و انسجام همه مسلمانان در برابر استکبار جهانی گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، توهین به انسانیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مقدم محمدی سلیمانی، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۵ کرمان در آیین مراسم استقبال از سربازان جدید الورود ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد سراسر نور پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت را یاد آور اتحاد و انسجام همه مسلمانان در برابر استکبار جهانی دانست.

او افزود: دشمنان امروز با ترفند‌های مختلف سعی دارند، در بین مسلمانان تفرقه افکنی کنند.

حجت الاسلام مقدم محمدی سلیمانی اهانت به رسول مهربانی را توهین به بشریت دانست و تصریح کرد: این رفتار حاکی از ضعف منطق و فقر فکری آنان در مقابل مکتب اسلام است.

او با اشاره به حدیث نبوی مبنی بر اینکه "مومن واقعی دارای ۳ خلصتِ عزت دنیوی، سعادتمندی آخرت و ترس ظالمان از اوست"، خطاب به سربازان جدید تصریح کرد: به برکت اسلام و قرآن، شما سربازان نیز از زمره مومنین ویژه خداوند هستید.

سرهنگ ستاد نژاد سروری جانشین مرکز آموزش ۰۵ کرمان نیز خدمت سربازی را امری مهم، با ارزش و از عبادات اسلام بر شمرد و گفت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون از جان گذشتگی شهدای عزیز، ایثارگران و شما سربازان جان بر کف است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.