سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین مهلت بررسی برنامه سالانه مدارس تا ۱۵ آبان ماه

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: مهلت بررسی برنامه سالانه به همت ارزیابان بیرونی و تایید نهایی برنامه در سامانه همگام، قسمت تدبیر تا ۱۵ آبان ۹۹ است و قابل تمدید نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان در ارتباط مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان، گفت: اجرای نظام سنجش و تضمین کیفیت مدارس (برنامه تدبیر) در بیش از هزارو ۴۶۰ آموزشگاه دوره ابتدایی استان اجرا شده است.

او افزود: همچنین مهلت خودارزیابی این برنامه از سوی مدیران مدارس برای آن دسته از مدارسی که این برنامه در آن‌ها انجام نشده یا ناقص اجرا شده از یکشنبه ۱۱ آبان تا دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ در نظر گرفته شده است.

ضیا با بیان اینکه مهلت بررسی برنامه سالانه به همت ارزیابان بیرونی و تایید نهایی برنامه در سامانه همگام، قسمت تدبیر تا ۱۵ آبان ۹۹ است و قابل تمدید نیست، تاکید کرد: ارزیابان بیرونی هر چه سریعتر از طریق سایت همگام در این خصوص اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ۳۳ هزار و۹۱۴ نوآموز پیش دبستانی در مراکز پیش دبستانی استان ثبت نام شده اند که این آمار ۶۲ درصد کل نوآموزان ورود به پیش دبستانی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.