سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرایند‌های نظارتی در آذربایجان شرقی الکترونیکی می‌شود

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از حذف پرونده‌های کاغذی و الکترونیکی شدن فرایند‌های نظارتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پایدار سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در جلسه مشترک با جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده‌های آمار و ریاضی دانشگاه تبریز، ضمن تاکید بر هوشمند سازی و نظام مندی فرایند‌های نظارتی گفت: از ظرفیت جامعه دانشگاهی و علمی استان در برنامه ریزی‌های مرتبط با هوشمند سازی و ایجاد نرم افزار‌های مورد نیاز استفاده شده است.

او افزود: از نیمه دوم آبان ماه با تجهیز بازرسان سازمان صمت استان به تبلت، روند الکترونیکی شدن فرایند نظارت و بازرسی آغاز خواهد شد.

او گفت: گزارش نهایی ایجاد سامانه هوشمند و مکانیزه بازرسی در حضور اعضای کارگروه تنظیم بازار مطرح و پیشنهادات سایر دستگاه‌ها نیز احصا خواهد شد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با بیان اینکه ارتباط و لینک سامانه‌های مختلف وزارت متبوع به منظور پایش هدفمند و برنامه ریزی‌های بهتر تسهیل گر روند بازرسی است، گفت: کاهش خطا، ایجاد پایگاه داده، احصای شاخص‌های تصمیم ساز و آینده ساز و ایجاد شبکه آنلاین بین بازرسان و سامانه‌ها از دیگر ویژگی‌های کاربردی سامانه یاد شده است..

او ضمن قدردانی از تعامل مدیران استانداری و دانشگاه تبریز با سازمان صمت استان در اجرای فرایند الکترونیکی شدن نظارت ها، برحرکت در مسیر ارتقای سامانه‌ها، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها در حوزه نظارتی استان تاکید کرد..

در این نشست مشترک روند اجرایی ایجاد سامانه مذکور در فاز اول با عنوان معماری و پالایش اولیه داده‌ها و طراحی سناریو‌های نمونه گیری مورد بحث و بررسی‌های کارشناسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.