سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در زنجان

استاندار زنجان از آغاز به‌کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان صبح امروز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان، با اشاره به آغاز به کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان زنجان گفت: بایستی ذینفعان با کارکرد و ضرورت ایجاد این مرکز آشنا شده و بتوانند مشکلات خود را در این مرکز به خوبی بیان کنند.

حقیقی با بیان اینکه تحقق این امر مهم سبب تقویت فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان زنجان می‌شود، گفت: در شرایط کنونی کشور باید از سرمایه گذاران حمایت‌های لازم انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه کرونا همچنان در کشور جولان می‌دهد، تاکید کرد: در برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، تمام مخاطبان باید دستورالعمل های بهداشتی را به صورت ۱۰۰ درصدی رعایت کنند.

او افزود: باید نمود عینی و عملیاتی مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در استان زنجان به خوبی بیان شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر این مرکز به خوبی به ذینفعان معرفی نشود خروجی لازم را نخواهد داشت، تصریح کرد: در این شرایط بحرانی باید مردم بدانند که برای توسعه اشتغال در استان زنجان چه کارهایی انجام می شود.

حقیقی بر لزوم برگزاری نشست خبری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با رسانه ها تاکید کرد و افزود: باید توفیقات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توسط رسانه ها به مردم بیان شود.

او بر لزوم حمایت ویژه از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: در این میان باید واحدهای تولیدی هم نرخ ملی را در کالاها مد نظر قرار داده و رعایت کنند.



 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.