سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد:

قرنطینه‌کامل، بهترین راه برون رفت از بحران کرونا است

 علیرضا صداقت گفت: قرنطینه‌سازی کامل بهترین راه مقابله با بحران بیماری کرونا در شرایط کنونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا صداقت رئیس بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: این روز‌ها با آمار فزاینده تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی و کشور رو به رو هستیم و ویروس کرونا در حال حاضر نه تنها با علائم شدید ریوی در مبتلایان همراه است بلکه تمام اندام‌های بدن را درگیر می‌کند.

او افزود: بر اساس دستورالعمل‌های جهانی، کرونا درمان قطعی ندارد و درمان‌های فعلی حمایتی و تسکینی است، لذا پیشگیری از ابتلا بهترین راهکار مقابله با این بیماری است.

رئیس بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ادامه داد: در برهه کنونی افزایش سطح قرنطینه با تمام ملاحظات سیاسی، اقتصادی، امنیتی باید به طور جدی و سختگیرانه انجام شود.
 

بیشتر بخوانید


صداقت بیان کرد: قرنطینه سازی کامل مشابه حالتی که در ۱۳ فروردین امسال با همکاری نیروی انتظامی در مشهد انجام شد، با در نظر گرفتن ملاحظات و زیر ساخت‌های لازم بهترین راهکار کنترل بیماری و پیشگیری از هزینه‌های سنگین درمان و فرسودگی کادر درمان است.

او تصریح کرد: بیماریابی از دیگر راهکار‌های کنترل کروناست که در بیانات مقام معظم رهبری و ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام// ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.