سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس ایران مظهر اقتدار نظام و رأفت و عطوفت است/ مردم داری، رعایت عدالت و عدم تبعیض؛ رمز موفقیت های ناجا

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان با بیان این که پلیس ایران مظهر اقتدار نظام و رأفت و عطوفت است، گفت: رمز موفقیت‌های ناجا در انجام مأموریت ها؛ مردم داری، رعایت عدالت و عدم تبعیض است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عصر امروز آیت الله "مصطفی محامی" نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان در دیدار سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی و هیئت همراه با وی، ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و فرا رسیدن هفته وحدت با محکوم کردن اقدام ننگین رئیس جمهور فرانسه در توهین به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص)، اظهار داشت: این اقدام خفت بار نشانه ترس استکبار جهانی از گسترش اسلام است.

او از زحمات کارکنان خدوم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تقدیر کرد و با اشاره به امنیت خوب سیستان و بلوچستان، برقراری این امنیت مثال زدنی را در این استان حساس کاری بسیار سخت دانست و تلاش کارکنان انتظامی استان را در این مسیر مقدس ستود.

نماینده، ولی فقیه در استان، موقعیت استان را به واسطه داشتن مرز‌های مشترک با ۲ کشور افغانستان و پاکستان و همچنین وجود تنوع قومی و مذهبی بسیار حساس دانست و تأمین امنیت این استان را لازمه برقراری امنیت در کل کشور برشمرد و تصریح کرد: مأموریت‌های ناجا در این استان بر پایه مردم داری، رعایت عدالت و عدم تبعیض در بین اقوام و قومیت‌های مختلف بوده و هست.

او  با اشاره به مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود پلیس ایران مظهر اقتدار نظام و در عین حال مظهر رأفت و عطوفت باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان پیروی از ولایت فقیه را رمز موفقیت نیرو‌های مسلح دانست و گفت: خدا را شاکریم که پلیس ما به عنوان پلیسی ولایی، همواره پشتیبان رهبری و ولایت فقیه بوده است به طوریکه امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از عملکرد پلیس رضایت دارند. 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.