سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریفی: برای پنجمین قهرمانی متوالی تلاش می‌کنیم/ جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان و لیگ برتر هستم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریفی بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره عقد قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که به پرسپولیس آمده ام و بدون اغراق باید بگویم این افتخاری است که نصیب من شده است و قول می‌دهم که با همه توان تلاش کنم تا به سربلندی پرسپولیس کمک کرده باشم. به پرسپولیس آمدم تا بتوانم بیشتر از قبل پیشرفت کرده و به اهداف بزرگی که مد نظر دارم برسم.


بیشتر بخوانید


وی در مورد اینکه جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر اظهار داشت: علاوه بر اینکه جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران هستم باید بگویم جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا هم هستم و کسی هنوز به این رکورد دست پیدا نکرده است. من بیش از ۵۰ بازی لیگ برتری دارم و خوشحالم که  گل‌محمدی روی من نظر مثبت و مساعد داشت.

شریفی خاطر نشان کرد: روزی که  گل محمدی با من تماس گرفت تا به پرسپولیس بیایم واقعا روی هوا بودم. نمی‌دانید که چه لحظات شیرینی داشتم. منتظر روز‌های خوب با پرسپولیس هستم و می‌خواهم اینجا زیر نظر کادر فنی و همراه با سایر بازیکنان به موفقیت‌های بیشتر برسم.

بازیکن جوان پرسپولیس درباره پیش بینی‌اش از روز‌های آینده همراه با سرخپوشان، گفت: به هر حال تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته باید اهداف بزرگتر از این هم داشته باشد. پرسپولیس بهترین تیم آسیا است و مطمئنا ما به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی خواهیم بود تا یک افتخار بزرگ را تکرار کنیم. فکر می‌کنم خودم در فینال لیگ قهرمانان غایب باشم، اما مطمئن هستم که این پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود و دل هواداران را شاد کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.