سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لکه گیری و آسفالت ۷۶۱ کیلومتر از راه‌های استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون ۷۶۱ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان لکه‌گیری و آسفالت شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: این میزان لکه گیری در قالب، روکش آسفالت، تنظیم لایه نهایی و فوگسیل (پوشش حفاظتی آسفالت) به صورت پیمانی و امانی در سطح راه‌های استان کرمانشاه انجام شده است.

او افزود: برای انجام این میزان لکه گیری آسفالت شانه، آسفالت رگلاژی و آسفالت لایه نهایی ۱۰۳ هزار و ۷۴۳تن آسفالت مصرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه، همچنین از اجرای ۱۰۷ کیلومتر اجرای فوگسیل در سطح راه‌های استان کرمانشاه خبر داد و اظهارداشت: ۱۲کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب طرح ملی ابرار، روکش آسفالت شده است.

کرمی ادامه داد: روکش آسفالت رگلاژی پیمانی۲۶کیلومتر، لکه گیری آسفالت پیمانی ۳۶ کیلومتر، چاله پرکنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی موضعی به صورت امانی ۵۳۹ کیلومتر و کل تناژ آسفالت مصرفی (امانی و پیمانی) ۱۰۳ هزار و ۷۴۳ تن می‌باشد.

او بیان کرد: افزایش قابل توجه هزینه‌ها، مانع قابل توجهی برای اجرای روکش آسفالت در سراسر استان کرمانشاه شده است، اما با وجود محدودیت‌ها، تلاش برای ارتقا کیفیت محور‌های مواصلاتی استان ادامه دارد. ​

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.