مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی حدود هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریدون یاسمی با بیان اینکه طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی در کرمانشاه از تیرماه امسال آغاز شده است گفت: مالکان خودرو‌های عمومی (وانت‌بار و تاکسی) می‌توانند با مراجعه به آدرس GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام و دریافت نوبت تبدیل، اقدام کنند.

او با بیان اینکه اکنون در مرحله نخست اجرای این طرح هستیم و استقبال خوبی نیز شده است، تأکید کرد: مرحله دوم این طرح شامل دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های مسافربر شخصی و آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها می‌شود.

یاسمی گفت: در ۶ ماه سپری شده امسال روزانه بیش از ۹۰۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی از طریق ۷۲ جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی در سطح منطقه توزیع شده است.

به گفته او استان کرمانشاه با داشتن ۷۲ جایگاه فعال سی‌ان‌جی که ۴۰ درصد آن در مرکز استان فعالیت دارند، رتبه یازدهم کشوری را از نظر تعداد به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.