سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده دشتستان به یک کلیپ طنز اجتماعی پاسخ داد/ مانند بسیاری از موکلینم مستاجر هستم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به یک کلیپ طنز اجتماعی در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پس از انتشار کلیپی طنز با موضوع افزایش قیمت خرید و اجاره مسکن و درخواست از نماینده دشتستان در مجلس برای ساماندهی این وضعیت، این نماینده مجلس شورای اسلامی به این موضوع واکنش نشان داد.

 ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی  در صفحه شخصی خود نوشت: مانند بسیاری از موکلینم مستاجر هستم و شرایط آن‌ها را با پوست و استخوان درک می‌کنم. وضعیت موجود را حاصل مولتی میلیاردر‌هایی می‌دانم که بعد از سال‌ها حضور در مقام وزارت هنگام خداحافظی با وقاحت تمام اعلام و افتخار می‌کنند که حتی یک مسکن هم به مردم نداده‌اند.

او ادامه داد: حل کردن مشکلی که از هفت سال دست روی دست گذاشتن پدید آمده است نیازمند مدت زمان زیادی است، اما افتخار می‌کنم که در این مجلس از حامیان و طراحان اولین طرحی بودم که در راستای کمک به بهتر شدن وضعیت مسکن بود و طرح‌های جدیدی در مجلس جهت بهبود شرایط در دست است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: معتقدم شرایط موجود بهبود نمی‌یابد مگر اینکه اول، کسانی‌در مصادر و وزارت راه و شهرسازی قرار گیرند که دغدغه مستضعفین و محرومین را داشته باشند، نه رانت‌خواران مغروری که بحران امروز میراث شوم سال‌ها تاخت و تاز آن‌ها در وزارت است. دوم، وضع قوانینی که بتواند به بهبود وضعیت مسکن و اجاره بها کمک کند و سوم، وظیفه خود ماست که حال همدیگر را درک کنیم و در این شرایط سخت کرونایی تیغ روی همدیگر نکشیم.

رضایی عنوان کرد: زبان طنز یکی از زیباترین شیوه‌های نقد و نقادی است. از برادران عزیزم آقایان غلامی، بحرینی و شیخی در تهیه این تلخند اجتماعی تشکر می‌کنم.

او افزود: این تعهد را داده و می‌دهم که تا آخر پاسخگوی دغدغه‌های مستضعفین و محرومین به وبژه موکلینم باشم. بار دیگر از نقادی زیبای شما تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.