سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکر ماموران راهور به رانندگان و سرنشینان خودرو بدون ماسک در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:از امروز ماموران پلیس راهور در سطح شهر اصفهان به رانندگان و سرنشینان خودروی بدون ماسک تذکر می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان، اظهار کرد: از امروز (پنج شنبه_ ۸ آبان ماه) ماموران پلیس راهور در سطح شهر به رانندگان و سرنشینان خودروی بدون ماسک تذکر می‌دهند.

او افزود: در مرحله نخست رانندگان و سرنشینان خودرو بدون ماسک مورد تذکر قرار می‌گیرند تا در روز‌های آتی نسبت به اعمال جریمه این خودرو‌ها تصمیم گیری شود.

براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان، رانندگان و سرنشینان خودرو‌هایی که از ماسک استفاده نمی‌کنند در برخی از شهر‌های کشور از جمله تهران جریمه می‌شوند.


ادامه محدودیت تردد در پارک‌های اصفهان

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوه بیماری کرونا بر اساس دستورات ستاد استانی مبارزه با کرونا انجام می‌شود، اظهار داشت: بر این اساس محدویت‌هایی را در حال حاضر در همه شهر‌های استان اصفهان در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: در حال حاضر تردد هر نوع وسایل نقلیه در حاشیه زاینده رود، پارک‌ها و تفرجگاه‌های درون شهری استان اصفهان ممنوع است و در صورت مشاهده و عدم توجه به تذکرات اعمال قانون صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اصفهان با توجه به شیوع کرونا خودرو‌های زیادی تذکر دریافت کردند، اما با اصرار بر تخلف خود مشمول جریمه شدند.

او تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی جدید در ۶ شهرستان استان اصفهان نیز از روز گذشته اعمال شده است.

سرهنگ محمدی همچنین از لزوم استفاده از ماسک توسط رانندگان و به ویژه رانندگان خودرو‌های عمومی خبر داد و گفت: از امروز در تهران عدم استفاده از ماسک در خودرو‌ها اعمال قانون می‌شود، اما در اصفهان طی سه روز نخست به صورت ارشادی و پس از آن اعمال قانون خواهد شد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.