سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفلت مردم از کرونا، منجر به وقوع فاجعه در مرند خواهد شد

فرماندار ویژه مرند با اشاره به بحرانی بودن وضعیت کرونایی این شهرستان گفت:در صورت عادی انگاشتن ویروس کرونا از طرف مردم و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، باید منتظر وقوع فاجعه در شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،داود گرشاسبی فرماندار ویژه مرند گفت :با توجه به آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در شهرستان در وضعیت بحرانی قرار داریم و رفتار‌های ما باید بر اساس این شرایط باشد.

اوافزود:محور مبارزه با کرونا، مردم است و باید مردم را نسبت به وجود بیماری کرونا، کشنده بودن آن و تحمیل خسارت اقتصادی آگاه کنیم.

او بیان کرد: ما باید با تعامل و رفتار درست در قبال بیماری کرونا، فرهنگ و تمدن بالای خود را نشان دهیم که ورود تمامی نهاد‌ها در این موضوع لازم است.

فرماندار ویژه مرند همچنین با اشاره به شیوع این بیماری در روستا‌ها گفت: در روستا‌ها نیز باید اولویت اول مبارزه با ویروس کرونا باشد و دهیاران، روحانیون و مسئولین پایگاه‌های مقاومت در این مسیر حرکت کنند.

گرشاسبی ضمن اشاره به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان خاطرنشان کرد: اگر این وضعیت پیش رود فاجعه برای شهرستان رخ داده و سالمندان، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مادران باردار در معرض خطر خواهند بود.

اوگفت: ویروس کرونا، واقعیتی است که مردم باید در قبال آن احساس مسئولیت کرده و با همکاری کردن با مجموعه نظام سلامت، نسبت به وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان بی تفاوت نباشند.

اوتاکید کرد: پرهیز از تجمعات، زدن ماسک، استفاده از مواد شوینده و رعایت فاصله اجتماعی چهار اصل مهم است که باید آن‌ها را رعایت کنیم.

فرماندار ویژه مرند افزود: در امر مبارزه با کرونا، خود مردم باید پای کار بیایند و با رعایت اصول چهارگانه، موجب تغییر شرایط کرونایی شهرستان شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.