معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه گفت:محدودیت‌های شدید کرونایی در شهرستان اعمال و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،موسی شعفی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه  گفت:مراغه جز ۴۳ شهرستان بحرانی کشور است که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند و از امروز به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید در آن اعمال می‌شود و درصورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها تمدید خواهد شد.

او افزود:اکیپ‌های بازرسی اتاق اصناف شهرستان با برنامه‌ای که برای اعمال محدودیت‌ها تنظیم شده است موظف به اجرای دقیق تمامی دستورالعمل‌ها هستند.

اواضافه کرد: اصناف پرتردد باید با ۵۰ درصد ظرفیت خود ارایه خدمات دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه ادامه داد: استفاده از ماسک،رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی وضوابط بهداشتی و عدم تجمع از مواردی است که باید اصناف رعایت کنند و در صورت مشاهده واحد متخلف پلمب خواهد شد.

شعفی ادامه داد: از امروز از سوی اکیپ‌های مجهز به بلندگو هشدار‌های کرونایی به شهروندان در مناطق شهری و روستایی اعلام می‌شود.

اوگفت: همچنین برگزاری هرگونه جلسه در ادارات ممنوع بوده و فقط جلسات ستاد کرونا و کمیته‌های زیرمجموعه ستاد برگزار خواهد شد.

او افزود: تمامی آموزشگاه‌ها علمی و همچنین جمعه بازار شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه گفت: اکیپ‌های روستایی توسط بخشداری‌ها موظف به نظارت بر کارگران فصلی که تعداد آن‌ها هم در شهرستان زیاد است، هستند.

شعفی افزود: همچنین ضدعفونی برخی از معابر و اماکن با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی و شهرداری دوباره از سرگرفته می‌شود.

او گفت: همچنین کمیته اقتصادی ستاد کرونا موظف به تامین ماسک مورد نیاز با قیمت مناسب در شهرستان است.

او افزود: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در این روز‌ها احساس می‌شود که انتظار داریم سمن‌ها همانند بسیاری از برنامه‌ها که در کنار دولت بودند باز هم حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار