سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۶ واحد راکد در میانه به چرخه تولید برمی‌گردد

مسئول قرارگاه جهش تولید سپاه میانه با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رفع موانع تولیدگفت: فعالیت مجدد ۲۶ واحد از واحد‌های راکد شهرستان بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،جعفر قلی پورمسئول قرارگاه جهش تولید سپاه میانه گفت: کارگروه صنعت، معدن و تجارت و کارگروه بسیج مهندسین کشاورزی با دعوت از مسئولین ادارات مرتبط، کارشناسان مربوطه و برخی از تولیدکنندگان، با حضور فرمانده سپاه میانه تشکیل شده و در راستای تقویت و احیای واحد‌های تولیدی،گام‌های موثری برداشته است.

او از آغاز عملیات فعال سازی واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال شهرستان توسط اعضای کارگروه صنعت، معدن و تجارت خبر دادو افزود:عملیات اجرایی عارضه یابی و رفع موانع تولید ۲۶ واحدتولیدی از طریق گروه‌های جهادی این کارگروه، آغاز شده است.

او با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز تلاش‌های زیادی در جهت رفع موانع تولید و عملیاتی شدن نهضت جهش تولید، انجام شده است بیان کرد:عملیات حداکثر سازی تولید پنج محصول راهبردی در دستور کار قرار گرفته است و در این راستا، کارشناسان مربوطه برای ارائه  خدمات آموزشی لازم برای افزایش عملکرد در واحد سطح، آمادگی خود را اعلام کرده اند.

مسئول قرارگاه جهش تولید سپاه میانه افزود: در بخش کشاورزی، ترویج کشت و تولید گیاهان دارویی و گلخانه‌ای در دستور کار قرار گرفته و با رایزنی‌های انجام شده مقرر شده است که در صدور مجوز‌های لازم، سخت گیری نشده وحتی برای واحد‌های کوچک تولیدی در گلخانه‌های کوچک ۳۰۰ متری نیز، مجوز‌های ساخت و تولید به راحتی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.