سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دل بی قراری‌های خانواده‌های بیش از ۲۰۰ زندانی، آرام و قرار گرفت

رئیس ستاد دیه استان یزد از آزادی ۲۴۹ زندانی جرائم غیر عمد در هفت ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اسلام افشون، رئیس ستاد دیه استان یزد گفت‌: در هفت ماهه ابتدای امسال با همت خیرین و نیکوکاران و کوشش کارکنان ستاد دیه استان یزد ۲۴۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که در زندان‌های استان بودند، به آغوش خانواده خود برگشتند.

افشون افزود: برای آزادی این ۲۴۹ نفر محکوم مالی مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان حدود شش میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شد.

او بیان کرد: به همت اعضاءکمیته صلح و سازش ستاد دیه و شورای حل اختلاف و مددکاران زندان‌ها بیش از ۱۱۴ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل فراهم شد.

رئیس ستاد دیه استان یزد ادامه داد: در مهر ماه امسال ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و نیکوکاران به مناسبت اربعین حسینی و همینطور تعداد پنج محکوم مالی نیز همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) از زندان‌های استان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

رئیس ستاد دیه استان یزد تاکید کرد: هم اکنون تعداد ۲۱۹ محکوم مالی در زندان‌های استان به سر می برند که برای آزادی آن‌ها بیش از هزار و۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.