سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ دستگاه اجرایی اردبیل در راستای ترویج اقامه نماز شایسته تقدیر ویژه انتخاب شدند

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: بر اساس ارزیابی ۶ دستگاه اجرایی استان اردبیل به خاطر ترویج و توسعه اقامه نماز شایسته تقدیر ویژه انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در جلسه گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان گفت: با توجه به اینکه ۷۱ دستگاه اجرایی در حال ارزیابی بود خوشبختانه با تبادل نظر کلیه افراد با تفاهم نامه‌هایی که قبلا تنظیم شده است به وزارت ابلاغ شده که به صورت عملیاتی انجام گرفته و ۶ دستگاه اجرایی دستگاه ویژه مورد تقدیر ویژه انتخاب و ۲۲ دستگاه نیز شایسته تقدیر هستند.

او افزود: ترویج فرهنگ اقامه نماز یک وظیفه همگانی در بین دستگاه‌های اجرایی است که این ارزیابی نیز در همین راستا انجام می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل بیان داشت: اهداف و اولویت‌های ستاد اقامه نماز عمل به پیام‌های مقام معظم رهبری در اجلاسیه‌های سراسری نماز است و این پیام‌ها به عنوان راهکار عملی در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز عملیاتی می‌شود.

عبدی تصریح کرد: در این ایام که با قرنطیه به دلیل بیماری کرونا مواجه هستیم اقامه فرایض نماز از مهمترین اولویت‌های کار‌های معنوی باید مورد توجه خانواده‌ها به عنوان یک مسئله تربیتی برای فرزندان قرار گیرد.

در پایان این جلسه از سوی اقامه نماز کشور با اهدای جایزه، لوح تقدیر و کارت یاور نماز از سید امیر سید شنوا رتبه اول کنکور سراسری تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است کارت یاور نماز به ۵۱ نفر از برترین‌های کنکور ۹۹ در کشور اعطا شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.