رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت:بر اساس ارزیابی‌های انجام یافته اداره کل راهداری اردبیل جز ۳ اداره کل برتر سازمان راهداری کشور در حوزه نماز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بعدازظهر امروز در نشست با مدیران و ائمه جماعات ادارات راهداری شهرستان‌های استان اردبیل گفت: علاوه بر این، در ارزیابی عملکرد از نظر شاخص‌های سامانه سجاده نیز راهداری اردبیل جز دستگاه‌های برتر سازمان راهداری انتخاب شد.

او با اشاره به جایگاه و اهمیت والای نماز در تعالیم اسلامی، اقدامات انجام یافته در حوزه ترویج و گسترش فرهنگ نماز در راهداری استان اردبیل و پایانه مرزی بیله سوار را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: این امر شایسته نشان بالندگی راهداران استان اردبیل در عمل به این فریضه نورانی الهی است.

مشاور امور فرهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر آماده سازی بستر نماز در محور‌ها و نظارت ویژه به نمازخانه‌های بین راهی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی تاکید کرد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، اولین استانی است که در تمام ادارات و مجموعه‌های تابعه آن ائمه جماعات نسبت برپایی باشکوه نماز اهتمام بسیار ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/ح

ترویج و گسترش فرهنگ نماز در راهداری استان اردبیل

برچسب ها: راهداری ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.