سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید امام جمعه ایلام از بیمارستان شهید مصطفی خمینی

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، مدیر روابط عمومی دانشگاه و رییس و مدیر بیمارستان؛ از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید مصطفی خمینی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جریان بازدید از بیمارستان شهید مصطفی خمینی؛ ضمن تقدیر از خدمات‌دهی پزشکان و پرسنل، خدمت‌رسانی به بیماران را دارای اجر و ثواب معنوی و اخروی عنوان کرد.

او گفت:خدمات دهی به بیماران در عرصه درمان تحت مدیریت کریمیان ریاست محترم دانشگاه و سایر مسئولان و تلاش پزشکان و پرسنل و سایر عوامل خدمت رسان، به بهترین نحو ممکن در حال ارائه است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: مردم شریف استان ایلام همواره قدردان و قدرشناس زحمات مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در ایام شیوع بیماری کرونا و درمان بیماران خواهند بود و این مجاهدت و از خودگذشتگی آنان را هیچوقت فراموش نخواهند کرد.

در بخش دیگری از این بازدید کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به امام جمعه ایلام و تقدیر از توجه ایشان به حوزه سلامت؛ خدمت رسانی به مردم و بیماران و جلب رضایتمندی آنان را بالاترین افتخار برای مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برشمرد.

او اضافه کرد: که در جریان شیوع بیماری کرونا؛ مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با توان مضاعف و دلسوزی و احساس مسئولیت به بیماران خدمت نموده‌اند و در این راه هیچگاه احساس خستگی نخواهند کرد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه نیز در سخنانی از توجه ویژه امام جمعه ایلام به دانشگاه تقدیر کرد و گفت: کریمیان ریاست محترم دانشگاه و سایر مسئولان و کارکنان دانشگاه با نهایت دلسوزی، خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و خوشبختانه در مسیر خدمت به مردم و بیماران به شایستگی عمل نموده‌اند که قابل تقدیر است.

گفتنی است که در ادامه نیز امام جمعه ایلام از تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان شهید مصطفی خمینی عیادت و دلجویی نمود و از خداوند سبحان شفای عاجل آنان را مسئلت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار در جریان این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان و پزشکان بخش‌های مختلف بیمارستان، از خدمات انسان‌دوستانه و دلسوزانه آنان و تمامی دست اندرکاران بیمارستان تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.