کریمیان گفت: راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی در مرکز استان و بستری شدن بیماران در این مراکز ، قطعاً به کاهش بار بستری در بیمارستان‌های مرکز استان کمک فراوانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در چهل و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری ایلام برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری و تعامل ویژه مسئولان استانی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمت به مردم و تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه سلامت، گفت: با راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی در مرکز استان و بستری شدن بیماران در این مراکز ، قطعاً به کاهش بار بستری در بیمارستان‌های مرکز استان کمک فراوانی خواهد کرد.

او ادامه داد: ادارات باید در جهت حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از انتشار بیماری در سطح جامعه، به مراجعین بدون ماسک خدمات ارائه ندهند.

کریمیان اظهار کرد: مصوباتی که در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا مصوب می‌شوند، باید درصد اجرایی بیشتری در سطح جامعه داشته باشند.

او بیان کرد: برخی از اصناف که فعالیت آنان در فضای بسته انجام می‌پذیرد، خطرات مربوط به انتشار این بیماری در آنان بیش از گذشته وجود دارد، لذا باید زمینه‌های شیوع و انتشار بیماری در این اصناف را محدود کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: رعایت نکات بهداشتی در اماکن و اصنافی همچون نانوایی‌ها، باشگاه‌ها و... باید به گونه‌ای باشد که خطر ابتلا و شیوع بیماری در آنان به صفر برسد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.