سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیماران دیابتی می توانند با ارائه کارت ملی انسولین قلمی دریافت کنند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توزیع انسولین قلمی در دو داروخانه کرمانشاه از فردا (هفتم آبان) خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قباد محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وجود دو نوع انسولین قلمی و معمولی در بازار گفت: ماده تشکیل دهنده این دو یکی است و تنها تفاوت در تزریق راحت‌تر انسولین‌های قلمی است.

او افزود: در حال حاضر انسولین معمولی به وفور در بازار موجود است و تنها در بحث انسولین قلمی کمبود داریم که با پیگیری‌های صورت گرفته در حال تحویل محموله‌های این نوع انسولین هستیم.

محمدی بیان کرد: محموله جدیدی که به دستمان رسیده شامل دو هزار قلم انسولین قلمی است که در دو داروخانه امام (ره) و، ولی عصر (عج) توزیع شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  افزود: سهمیه هر بیمار مشخص است و بیماران می‌توانند از فردا به این داروخانه‌ها مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی سهمیه انسولین قلمی خود را دریافت کنند.

او بیان  کرد: این محموله نیاز حدود ۲۰ روز استان را تامین می‌کند و پیگیر هستیم تا محموله‌های جدید دیگری هم وارد استان شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.