سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم نگرانی بابت تامین کالا‌های اساسی نداشته باشند

معاون بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مردم نگرانی بابت تامین کالا‌های اساسی نداشته باشند و توزیع این کالا‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ احسان باقرخانی معاون بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اقداماتی که در زمینه تامین و توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم صورت گرفته، افزود: اقلام اساسی مورد نیاز مانند مرغ، برنج، روغن، شکر به‌اندازه کافی موجود است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

او از آغاز روند توزیع برخی از کالا‌های اساسی از ابتدای آبان ماه خبر داد و عنوان کرد: توزیع بیش از ۵۴۰ تن مرغ منجمد با همکاری پشتیبانی اموردام و اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه در ۳۰ نقطه از سطح شهر کرمانشاه و همچنین در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارمندی، کارگری و نظامی آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

به گفته این مسئول، مرغ منجمد در سطح شهرستان‌های استان نیز توزیع می‌شود و قیمت هریک کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه ۱۴ هزار تومان و برای مصرف‌کننده ۱۵ هزار تومان است.

باقرخانی درباره توزیع برنج نیز گفت: ۸۰۰ تن برنج توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه و نیز تعاونی‌های مصرف کارمندی، کارگری و نظامی در حال توزیع است.

معاون بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه با اشاره به روند توزیع شکر از محل تولیدات کارخانه‌های قند بیستون و اسلام‌آباد غرب، یادآور شد: توزیع شکر نیز در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه برای مصارف خانوار و صنف و صنعت انجام می‌شود.

او در خصوص تأمین و توزیع روغن نباتی هم گفت: تاکنون بیش از ۲۶۳ تن روغن برای مصارف صنف و صنعت و ۷۴۷ تن روغن برای مصرف خانوار تامین شده و در حال توزیع است.

او تأکید کرد: به‌هیچ‌وجه مشکلی برای تأمین روغن نباتی نداریم و مردم نگران این موضوع نباشند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.