سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان:

سقف تایید نسخ دارویی بیمه سلامت افزایش یافت

ممتحن گفت: سقف تایید نسخ دارویی بیمه سلامت از ۶۰ میلیون ریال به ۸۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

رضا ممتحن مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: با شیوع ابتلا به کرونا ویروس به منظور کاهش بار مراجعات به واحد‌های تائید نسخ دارویی، سقف ریالی تائید نسخ دارو‌های پرونده‌ای در داروخانه‌های طرف قرارداد در سامانه تائید دارو از ۶۰ میلیون ریال به ۸۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

او افزود: بیمه شدگان بیمه سلامت که تاریخ اعتبار دفترچه آن‌ها منقضی شده و نسخ سفید آن وجود دارد این افراد بدون اینکه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت از خدمات لازم برخوردار شوند.

ممتحن با اشاره به ایجاد سامانه # ۱۶۶۶* گامی مهم جهت ارائه خدمات یک‌پارچه به بیمه شدگان است، ادامه داد: تمامی بیمه شدگان بیمه سلامت و روستایی می‌توانند با مراجعه به این سامانه و ارسال کد ملی از اعتبار دفترچه آن‌ها با خبر شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان ابراز داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور کاهش بار مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان، بیماران کرونایی در زمان بستری می‌توانند از طریق سامانه ISC که در اختیار مراکز طرف قرار داد است خدمات مطلوب را دریافت کنند.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.