سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح مطالعات ۳ حوزه آبخیزداری در سربیشه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سربیشه از اجرای طرح مطالعات تفصیلی _اجرایی ۳ حوزه آبخیز این شهرستان خبر داد.

فتحی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: با توجه به دستورالعمل‌های جدید سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور و پیگیری‌های انجام شده با معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی تعداد سه حوزه آبخیز شهرستان اجرایی می‌شود.

او افزود: از اعتبارات صندوق توسعه ملی در مرحله دوم، اعتباری معادل ۴۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به این طرح اختصاص یافته است.

فتحی بیان کرد: قرارداد این طرح‌های مطالعاتی در حوزه‌های چاهخو قنبر به مساحت ۱۵ هزار و ۹۲۸ هکتار و اعتبار هزار و ۲۳۰ میلیون ریال، حسن کلنگی به مساحت ۲۰ هزار و ۹۴۵ هکتار و اعتبار  هزار و ۵۹۰ میلیون ریال و حوزه عربخانه به مساحت ۱۶ هزار و ۷۰۵ هکتار و اعتبار ۱۴ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سربیشه تصریح کرد: این قرارداد با شرکت‌های مشاور بسته شده و اجرای این مطالعات تا ۶ ماه آینده به پایان خواهد رسید، که پس از اجرای این مطالعات و مشخص شدن نوع سازه ها، عملیات اجرایی آن در سال‌های آینده به شرط تخصیص اعتبار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.