سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۸ درصدی ارزش ارزی صادرات کالا از استان سمنان

معاون استاندار سمنان گفت: ارزش ارزی صادرات کالا از استان سمنان در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، افزایش ۸ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه کار گروه توسعه صادراتی استان با بیان اینکه افزایش درآمد های حاصل از صادرات کالا، از سیاست های اصلی دولت است، گفت: در سال جاری با اقدامات صورت گرفته و علی رغم تمامی مشکلات و محدودیت های موجود، درآمد حاصل از صادرات کالا از استان افزایش داشته به صورتی که افزایش ۸ درصدی ارزش ارزی صادرات کالا برای استان محقق شد.

او ادامه داد: کشورهای همسایه به عنوان بازاری بسیار مطلوب برای توسعه صادرات کشور و استان است و نیاز است تا با رصد مشکلات صادرات و رفع آنها در استان ، استفاده حداکثری از این ظرفیت و افزایش نرخ صادرات استان در دستور کار قرار گیرد.

شریفی نژاد اظهار داشت: خوشبختانه از ۱۳۵ واحد صادر کننده کالا، تاکنون بالغ بر ۹۲ واحد به تعهدات ارزی خود عمل کرده اند و مشکلات آنها برطرف شده که امیدواریم با تحقق بحث مشوق های صادراتی و به کارگیری روشهای متنوع رفع تعهدات ارزی، شاهد دستاوردهای مطلوب در این بخش باشیم.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.